Procedura de retur

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumpararea produsului fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand fie la optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda speciala (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.). Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara nici un cost suplimentar din partea clientului, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

Produsele returnate se transmit la punctul de lucru al vanzatorului, respectiv: jud. Timis loc. Ortisoara nr. 282b.

In cazul in care Clientul/Consumatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea descarca online formularul de retur.

Descarca document: Formular de retur

Conditii generale pentru returul produselor vandute de www.mobonline.ro

  • Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite.
  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Daca s-a cumparat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea tuturor produselor, doar un singur produs se poate desigila. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract/nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena daca au fost desigilate de Client/Consumator urmatoarele produse, categorii de produse:

  • Produse textile: perne, pilote, lenjerii de pat, protectii de saltea, prosoape dupa desigiliare pot fi returnate, dar trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate/nefolosite, fara pete sau rupturi, etc.
  • Produse fabricate si livrate la cererea prealabila a consumatorului/clientului in marimi atipice.
  • Produse sigilate din categoria ingirjire personala.

Returnarea saltelelor comandate in dimensiuni gresite:

  • in cazul comenzii saltelelor in dimensiuni gresite, consumatorul poate returna produsele, insa numai in termen de 14 zile calendaristice de la livrare, iar noi vom accepta returul doar daca salteaua nu este desfacuta din ambalajul original sau este impachetata in ambalajul de protectie trimis de noi;
  • saltelele comandate se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la livrare din orice motiv sau fara explicatii doar daca produsul este in stare impecabila, fara urme de folosire, pete, rupturi, fara ca salteaua sa fie indoita in doua;
  • este interzisa returnarea saltelelor daca produsul este indoit in doua, mai ales in cazul saltelelor cu arcuri;
  • saltelele returnate trebuie transportate deroluite, desfacute;
  • cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.