Procedura de schimb
Magazinul online www.mobonline.ro garanteaza ca in perioada de garantie va elimina pe cheltuiala sa, orice defectiune a produsului. Daca defectele produsului nu se pot remedia, produsul va fi inlocuit. Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, care nu va depasi 15 zile calendarisitice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului problema de garantie a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Termenul se socoteste de la receptionarea produsului returnat.
Actele necesare pentru inceperea procedurii de schimb:
Clientul poate solicita:
- inlocuirea produsului la un produs de acelasi model;
- inlocuirea cu produse cu caracteristici cel putin similare/egale cu ale produsului care nu poate fi inlocuit cu acelasi model;
- returnarea contravalorii produsului in situatia in care inlocuirea nu este posibila.
In acest caz, transportul este platit de producator, iar obligatia cumparatorului este:
- de a trimite actele necesare inceperii procedurii si
- de a proteja si pregati produsul pentru transport, ambalandu-l corespunzator.
Solicitarea trebuie adresata in scris la adresa: info@mobonline.ro, cu orice intrebare va stam la dispozitie telefonic la nr. 0742 088 131.
Elemente de garantie:
- Sistemul de arcuri al saltelei – arcuri largite, rupte sau vizibil proeminente sub suprafata textila, adancituri mai mari de 3 cm
- Spuma poliuretanica – adancituri in saltea mai mari de 3 cm.
- Abateri de la dimensiunile saltelei – lungime, latime, inaltime, mai mari de ±2 cm.
Elemente care nu sunt acoperite de garantie:
- Adancituri in corpul saltelei mai mici de 3 cm.
- Aparitia mucegaiului din cauza umiditatii ridicate in incapere sau a utilizarii unor dispozitive care emit umiditate, utilizarea saltelei pe suporturi care nu permit aerisirea, precum si aparitia mucegaiului dupa mai mult de 30 de zile de la data cumpararii.
- Deteriorari ale saltelei ca urmare a utilizarii unui suport-cadru sau a unei somiere necorespunzatoare si a unei exploatari necorespunzatoare.
- Preferinte pentru confort, flexibilitate si duritate.
- Pete de murdarie sau ardere.
- Uzura normala a textilelor si a tesaturilor.
- Manerele saltelei.
- Aeratoarele laterale.
- Prezenta unui miros rezidual in urma procesului de productie (mirosul dispare dupa aerisire).
- O saltea despachetata care are dimensiuni gresite sau este un model gresit din cauza clientului nu poate fi inlocuita.
- Nu se vor asuma responsabilitati legate de starea fizica si de sanatate a utilizatorului.
- Modificari naturale in gradul de duritate si timpul de refacere, ca urmare a unei exploatari indelungate, in cazul materialelor latex, spuma poliuretanica si spuma cu memorie.
- Modificari care nu afecteaza calitatea saltelei.
- Nerespectarea instructiunilor de exploatare si intretinere a saltelei descrise in certificatul de garantie comerciala.
Instructiuni de exploatare:
- Salteaua trebuie utilizata pe o rama de lemn, a carei parte inferioara sa permita aerisirea saltelei (sa existe spatiu intre scandurile care compun partea inferioara a ramei) sau pe o somiera tapitata cu structura de arcuri aerisita.
- Topurile pentru saltele se utilizeaza doar pe saltele sau alte structuri elastice din burete sau pe baza de arcuri, acestea avand rol de sporire a confortului.
- Salteaua dvs. poate mirosi a ceva „nou“. Mirosul va disparea treptat dupa ce o aerisiti. Lasati salteaua sa „respire“ cateva ore inainte de a o acoperi cu cearsaf si alte fete de pat.
- Manerele saltelei au o singura destinatie: sa usureze intoarcerea acesteia si nu trebuie folosite la transportarea saltelei, indiferent de distanta.
- Pentru produse infasurate in rulou, recomandam deschiderea / derularea imediat dupa achizitionare.
- Reclamatii cu privire la refacerea incorecta a produsului sunt acceptate in termen de 30 de zile de la data achizitionarii.
- Dupa derulare, salteaua trebuie lasata 72 de ore pentru a se reface complet.
Instructiuni de intretinere. Ce aveti de facut:
- Produsele trebuie utilizate in spatii inchise, intr-un climat normal de umiditate si temperatura.
- Va recomandam sa intoarceti salteaua cu regularitate, atat la 180 de grade, cat si de pe o parte pe alta (in cazul saltelelor cu doua fete).
- Schimbati pozitia topului saltelei lunar in primele 6 luni (de la cap la picioare).
- Va recomandam sa pastrati salteaua curata, iar in acest scop puteti folosi o fata protectoare de saltea sau o cuvertura, care vor preveni poluarea si deteriorarea tesaturilor textile.
- Aerisiti salteaua cu regularitate. Acest lucru previne posibilitatea ca umiditatea provenita de la corpul uman sa interactioneze in mod negativ cu materialul textil si prelungeste durata de viata a saltelei.
- Curatati salteaua cu o carpa uscata, o perie moale sau un burete umed. Folositi cantitati minime de sapun.
Ce sa nu faceti:
- Nu infasurati sau indoiti salteaua mai mult de 20 de grade, pentru ca o astfel de actiune ar putea deteriora sistemul de arcuri sau spuma poliuretanica a saltelei.
- Nu stati in picioare si nu sariti pe saltea, deoarece nu este conceputa pentru acest tip de concentrare a greutatii sau presiune.
- Nu folositi detergenti sau solventi chimici. Utilizarea acestora poate conduce la deteriorarea materialului textil exterior si interior.
- Nu folositi aspirator pentru curatarea produselor.
- Evitati sederea prelungita pe marginea saltelei, pentru ca in acest fel ingreunati inegal marginea saltelei.
- Nu folositi cearsafuri din nylon/poliester sau alte fete de pat din materiale sintetice 100%. Salteaua trebuie sa poata sa „respire“.
- Nu fumati in pat si nu o lasati in apropiere de flacara deschisa.
- In cazul in care garantia se refera la o saltea de tip ”fara arcuri”, atunci aceasta este valabila numai cand salteaua se foloseste peste somiera.
Intoarcerea saltelei cu doua fete:
- Se recomanda intoarcerea cu regularitate a saltelei la 180 de grade, precum si inversarea celor doua fete ale acesteia, pentru a mentine caracteristicile calitative pentru o perioada de timp indelungata.
Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului problema de garantie a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Termenul se socoteste de la receptionarea produsului returnat.
IN CAZUL NERESPECTARII REGULILOR DE EXPLOATARE, MAGAZINUL ONLINE WWW.MOBONLINE.RO SRL NU VA FI TRASA LA RASPUNDERE PENTRU DETERIORARILE PRODUSULUI.