Blog

Aplicatiile - 100 de secrete pentru un somn de vis

Publicat pe 15.08.2018.

Daca tentatia de a sta la computer inainte de culcare este foarte mare pentru tine, instaleaza-ti o aplicatie, F.lux  care face ca intensitatea luminii ecranului sa scada in acord  cu momentul zilei. Astfel,  lumina de intensitate scazuta ii va transmite corpului ca se apropie ora de culcare.

Salteaua - 100 de secrete pentru un somn de vis

Publicat pe 13.08.2018.

Ca sa te trezesti in forma maxima, ai nevoie de o saltea care sa iti sustina bine coloana vertebrala. Daca salteaua este prea tare, coloana va fi supusa unei presiuni suplimentare si nu te vei odihni. O saltea prea moale determina coloana sa se curbeze intr-o pozitie nefireasca.

Influenta somnului asupra tenului

Publicat pe 10.08.2018.

Este vara, concediile si vacantele sunt in toi, iar somnul cade pe un plan secund in detrimentul distractiei. Desi o gura de aer si multe plimbari nu strica nimanui, e bine sa stii ca lipsa somnului poate avea, in timp, efecte nocive asupra sanatatii tale, in special asupra tenului.

Somnul de dupa amiaza

Publicat pe 08.08.2018.

In anumite tari, a dormi dupa-amiaza este lucru bine sedimentat, mai precis acel interval de siesta care de regula se desfasoara in intervalul orar 13:00 – 15:00. In anumite locuri, pauza de dupa pranz nu exista, fiind considerata suficienta pauza de pranz, mananca si se intorc imediat la activitati.

Prea mult somn

Publicat pe 31.07.2018.

Te gandesti ca obisnuiesti sa dormi prea putin, din cauza de program incarcat si lipsa de timp, nicidecum nu crezi ca dormi prea mult. Dar trebuie sa stii ca in weekend, atunci cand crezi ca recuperezi orele de somn dormi mult mai mult, poate si 11-12 ore, asa ca uneori dormi prea mult.